آموزش راه اندازی یک کبابی 2

شنبه 11 آبان 1398
14:51
ابتکاراستیل

یخچال کبابی 5/1 و 5/2 متری

شما با تهیه این یخچال علاوه بر کارایی، زیبایی،کیفیت و گارانتی را نیز دریافت می کنید این یخچال در کنار هم نوعان خود مانند یخچال مکعبی، یخچال صنعتی، فریزر صندوقی ، یخچال صندوقی تمام احتیاجات شما را به تجهیزات برودتی بر طرف کرده و می توانید از آن در نگهداری مواد اولیه گوشتی و سبزیجات ، دوغ ، دلستر، انواع سالاد و... استفاده نمایید.

سانتریفیوژ صنعتی و انواع هود

در بین انواع تجهیزات و لوازم کبابی هودهای آشپزخانه خود نمایی می کنند، که به دو دسته هودهای دیواری و هودهای مرکزی تقسیم می شوند، در این میان سانتریفیوژها یا همان هودهای صنعتی جزء تجهیزات هواکشی رستورانی محسوب شده که می توان با ابعاد واندازه های مورد نیاز رستوران به سفارش یک هود صنعتی استیل با کیفیت اقدام نمود، همان طور که می دانیم آشپزخانه ها مملو است، از بخارات غذاها و گازهای سمی است که استشمام آن برای کارگران بسیار مضر است و وجود هودها در این محیط برای حفظ سلامتی از یک سو و ایجاد بوی نامطبوع و غیر قابل تحمل برای مشتریان از سوی دیگر الزامی است.

کابینت آبچکان

این کابینت ها به منظور خارج نمودن کامل آب از سطح ظروف و پرهیز از ایجاد لک های ناخوشایند در سطح آنها به یکی از ضروری ترین تجهیزات آشپزخانه های خانگی و صنعتی تبدیل شده است، حال آنکه در رستوران ها به علت حجم بالای ظروف، آبچکان صنعتی سیار حضورش بسیار مفید است و به علت اینکه باید ظروف سنگین و با حجم بالا را تحمل نماید از آلیاژهای مختلف در ساخت آن استفاده می شود.

سینک صنعتی استیل

اگر بخواهیم یکی از تجهیزات شست و شو درون آشپزخانه های صنعتی را نام ببریم سینک صنعتی استیل نتیجه مکانیزه شدن آشپزخانه ها و ورود صنعت به درون کسب وکارهای مختلف است ، عمق زیاد ، مقاومت بالا، ضخامت خوب از مزایای آن است و بسته به نیاز آشپزخانه ها دارای انواع مختلف تک لگن ، دو لگن و سه لگن می باشد.

چرخ گوشت صنعتی

بهترین وسیله برای تمامی کسب وکارهایی است که برای آماده سازی غذا احتیاج به حجم بالایی از گوشت چرخ کرده دارند و اگر شما قصد راه اندازی کبابی را دارید مطمئناً اولین عنصر تهیه کباب های شما گوشت چرخ کرده می باشد ، چرخ گوشت 32 تسمه ای ، چرخ گوشت نیمه صنعتی ، چرخ گوشت 42 گیربکسی و چرخ گوشت 32 گیربکسی، همگی جزء مهمترین تجهیزات و لوازم کبابی محسوب می شوند.

کباب پز گازی

به هر حال دستگاهی که شما قصد پخت کباب های خود را با آن دارید می تواند نسبت به فناوری های به کار رفته در آن متفاوت باشد، منقل کباب ، کباب پز ذغالی، کباب پز گازی و یا حتی کباب پز تابشی نمونه هایی قابل توجه هستند که بسته به کیفیت پخت ، حجم ارائه دهنده در هر زمان و قیمت تمام شده محصول ممکن است از طرف مدیران رستوران ها ویا چلو کبابی ها مورد استقبال قرار گیرند.

سیخ کباب

اگرچه ممکن است در نگاه اول خیلی مهم و قابل توجه نباشند اما باید دقت نمایید که کباب ها در کنار همین سیخ ها هستند که هویت اصلی خود را به دست می آورند و شما برای کباب نمودن غذاهایی چون کوبیده ، جوجه ، مرغ، جیگر، چنجه،شیشلیک ، قارچ ، گوجه ، فلفل و... به آنها نیاز داشته که از دو جنس استیل و گالوانیزه ساخته می شوند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابتکاراستیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]