تجهیزات فست فود کوچک

يکشنبه 27 مرداد 1398
0:05
ابتکاراستیل

چند سالی است که شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستیم. تا جایی که در قرن حاضر راه اندازی فست فود و کسب و کار های مربوط به این حوزه جزء مشاغل پر درآمد و پر سود محسوب می شوند. از این رو راه اندازی فست فود در هر ابعاد و سبکی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است .

اگر قصد راه اندازی رستوران یا فست فود را دارید باید قبل از هر تصمیم گیری به تهیه تجهیزات فست فود توجه نمایید برای راه اندازی یک فست فود کوچک شما به یکسری از تجهیزات مانند: فر پیتزا ، چرخ گوشت صنعتی،دستگاه مرغ سوخاری نیز نیاز دارید که باید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.


فست فود کوچک


فر پیتزا

پیتزا یکی از محبوب ترین غذا ها می باشد اما در ابتدای راه نیازمند تهیه ی ابزاری مانند فر پیتزا می باشد . فرها از نظر شکل و قیمت و نحوه ی کار انواع مختلفی دارند اما متداول ترین و پرفروشترین آن ها در فست فودی ها فر ریلی میباشد . فر پیتزا ریلی به پخت یکنواخت پیتزا و آبدار کردن آن کمک زیادی می کند؛ زیرا گرما را به طور یکنواخت به تمام سطوح پیتزا می‌تاباند و برای پخت بهتر، نیازی به برشته کردن پیتزا نیست. در ضمن تعداد پیتزای پخته شده در روز با فر پیتزا ریلی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

چرخ گوشت صنعتی

برای برپایی یک فست فود کوچک و تهیه غداهای گوشتی شما نیازمند یک دستگاه چرخ گوشت صنعتی خواهید بود ابن دستگاه کمک می کند تا شما مقدار زیادی از گوشت را به راحتی چرخ و آماده طبخ کنید، این چرخ گوشت به طور کامل از استیل ضد زنگ ساخته شده است و کیفیت بالایی از سلامت و بهداشت را دارا است ، دستگاه‌ چرخ گوشت صنعتی، سرعت عمل سرآشپزها را افزایش می‌دهد و بازدهی آشپزخانه صنعتی را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

دستگاه مرغ سوخاری


برای استفاده از این دستگاه باید در ابتدای کار به این نکات توجه نمایید که استفاده از دستگاه مرغ سوخاری نیازمند سرعت عمل بالایی است یعنی باید بتوان مقدار زیادی از مرغ را در زمان کم با کیفیت بالا تهیه کرد.این دستگاه ها توانایی تهیه ی هم زمان چندین مرغ با هم به صورت پخت یکنواخت را دارند.و به علت بزرگ بودن فضای زیادی را اشغال می کند.


منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابتکاراستیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]