ساخت فر پیتزا

جمعه 17 آبان 1398
17:56
ابتکاراستیل

دیگر سال های سال است که دیزی های محبوب ایرانی از آن حالت اختصاصی که فقط برای ایرانیان بود در آمده و به یک غذای بین المللی و پر طرفدار که مرزها را به راحتی پشت سر گذاشته است تبدیل شده و کمتر گردشگری است که حضوری در این دیار سرسبز و زیبا داشته باشد وسراغی از دیزی های معروف ایرانی نگرفته و طعم آن را نچشیده به کشور خود باز گردد، از این رو ساخت فر پیتزا در اولویت کاری صاحبان امر راه اندازی فست فود قرار گرفت تا بتوانند پاسخگوی این نیاز جهانی باشند و برای پاسخگویی بهتر، انواع مختلف آن مانند فر ساندویچ در دستور ساخت قرار گرفت.

ساخت فر پیتزا

چلو کباب های ایرانی اگر چه ثبت جهانی شده اند و گوی رقبت را از غذاهای ملل دیگر ربوده اند، غذایی چون دیزی نیز امروزه با تلاش های آشپزان حرفه ای و متعهد توانسته خود را با همان سبک و سیاق ایرانی به جهانیان بشناساند و مانند نمادی برای ایران عزیز و نماینده ای از خلق و خوی و نگرش ایرانیان به کشورهای دیگر وارد شده و فرهنگ اصیل ایرانی را با خود به جای جای آن منتقل نماید از این رو درخواست های پی در پی برای دریافت این محصول از سوی کشورهای خارجی نیاز به تولید انبوه آن احساس می شد و ساخت فر ساندویچ به عنوان اصلی ترین عنصر در رأس اهداف بلند مدت قرار گرفت.

ساخت فر پیتزا و ویژگی های آن

اگر قرار بود با تکیه به روش های سنتی در همان گذشته جا بمانیم و امروز در عصر سرعت و فناوری جایگاه خود را پیدا ننماییم رقیبان ریشه حضور ما را از صحنه های رقابت می کندند و نمی توانستیم در کشور خود و در میان رقیبان همشهری حضوری موثر داشته باشیم چه برسد به بازارهای بی رحم جهانی که همیشه ضعیفان پامال قدرتمندان بوده اند پس لازم و ضروری است که با تجهیزاتی مجهز به تمامی فنون روز خود را همراستا با صنعت به جلو برانیم تا بتوانیم موفقیت را در آغوش گرفته و نام ایران و ایرانی را بر تارک آسمان علم و دانش برافراشته داریم، تجهیزات فست فود نقطه قوت و نشان تلاش ملی مردمان همین سرزمین است که با تکیه به خداوند و کسب علم و دانش توانسته اند به محصولی با چنین کیفیت دست یابند از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به این موارد اشاره نمود.

  • دارای انواع مختلف ابعاد
  • تعداد گنجایش ظروف دیزی، متغیر و از کوچک تا 15 ،30، 32، 40 ،42، 50 ، 60 ، 80، 90 ، 100 تایی
  • تحول و تغییر به سوی روش های پخت صنعتی
  • کاهش هزینه ها چند درصدی
  • کف چدن برای حفظ ونگهداری بهتر حرارت وطراحی شبیه به فر
  • تجهیزات به کار رفته ایمنی بخش
  • حجم حد اکثری تولیدات
  • عایق پشم شیشه و پشم سنگ
  • بهینه نمودن هزینه های سوخت
  • کیفیت ثابت غذاهای تولیدی وبدون تنزل
  • جنس استیل استنلس 304
  • ضد خش و فرسودگی
  • شیرهای صنعتی
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • ایدئال در طراحی
  • شعله های برنردارای حرارت بهتر و از جنس استیل یا آلومینیوم به انتخاب خریدار
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • عایق حرارتی
  • درزبندی مناسب
  • قابل استفاده در رستوران های سنتی ، قهوه خانه ها ، دیزی سراها، سفره خانه ها
  • با شعله هایی کم و امکان پختی یکنواخت
  • انتقال صفردرصدی گرما از داخل به خارج
  • جداره خارجی استیل خش دار
  • ضخامت جداره خارجی 8/0 میلی متری
  • ضخامت جداره داخلی 1 میلی متری
  • ابعاد 90 سانتی متر ارتفاع، 60 سانتی متر عرض ، 60 سانتی متر طول

امروزه جهش فناوری در تمامی جنبه های زندگی بشری راه را برای طی مسیری بی خطرتر فراهم نموده است و اقدام به ساخت فر پیتزا و تجهیزاتی از این قبیل می تواند آرامش بیشتر را حتی در محیط های خطرناکی که مجاورت آب، آتش و روغن انفجارهایی عظیم را به وجود می آورد و جان پرسنل خدوم آشپزخانه ها را به خطر می اندازد فراهم نمود.

اگرچه این فر با هدف طبخ دیزی طراحی گشته اما دستگاه مناسبی برای تهیه انواع برنج کته است و اغلب به عنوان کته پز نیز در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد حال آنکه برخی از شیرینی پزی ها ابتکار عمل را به دست گرفته و آن را یک وسیله مجهز برای پخت شیرینی هایی با کیفیت بالا می دانند.

دیزی و سیری در تحولات آن

اگر چه دستگاه سبزی خرد کن بسیار محجور و تنها در پستوخانه ها طبخ و فقط به مصرف خانواده ها می رسید و کم کم جایگاهی نه در خور در سفره خانه ها و قهوه خانه های سنتی برای خود دست و پا نمود اما در قلب و دل ساکنان ایران زمین محبوب بود، کم کم حضور کم وبیش آن را در رستوران ها سنتی شاهد بودیم که به عنوان غذای سنتی و اصیل ایرانی در اختیار هموطنان ایرانی قرار می گرفت.

با وجود گردشگران و شناخته شدن این غذا حضور پرشورتری از آن را در تمامی رستوران ها امروزه شاهد هستیم که آن را از گوشۀ خانه ها به بیرون آورده و سرآمد سفره ها ومیزهای رستوران های بین المللی کرده است به مدد حضور گردشگران دیگر کمتر کشوری است که این غذای محبوب را نشناخته و طالب مصرف آن نباشد اگر به آمارها نگاهی بیاندازید سهم وسیعی از ترانزیت سالانۀ کالا به این غذای منحصر به فرد اختصاص دارد.

ایران نیز که مخلوطی شگرف از آداب و رسوم است با این غذاها هم راستا شده و با گنجاندن طعمی یا رنگی و یا نمادی به آن فرهنگ و اعتقادات خود را به نسل ها و مردمان دیگر شهرها انتقال داده اند، یک ادویه اختصاصی برای آن تهیه نموده و گاه یک عنصر مانند سبزی های معطر را به آن افزوده اند یا برای کاهش هزینه ها یکی از حبوبات آن را حذف کرده و با یک نوع ارزان تر جایگیزین نموده اند که بعد از گذشت زمانی به راحتی به نماد شهرشان تبدیل شده و مشتریان زیادی یافته، دستگاه آب گوجه گیری کمکی به تمامی این مردمان است تا بر طبق نیاز خود بتوانند به هر تعداد که مایل اند به طبخ این غذا همت گمارند.

قیمت ساخت فر ساندویچ

قیمت 510000 تومان باتوجه به متریال های به کار رفته در ساخت فر پیتزا که آن را مقاوم در برابر آب ، آتش و حرارت نموده، رتبه ای فرای آنچه در مورد کیفیت تصور می کنید را به آن بخشیده ، متخصصین خدوم این برند می کوشند تا با به کارگیری فنون روز دنیا در مورد تجهیزات صنعتی آشپزخانه ها، محصولاتی نوید بخش و کارآمد را در اختیار مشتریان فهیم خود گذاشته و تا انتها مانند رفیقان شفیقی حمایت هم جانبۀ خود را قطع نکنند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آموزش راه اندازی یک کبابی 2

شنبه 11 آبان 1398
14:51
ابتکاراستیل

یخچال کبابی 5/1 و 5/2 متری

شما با تهیه این یخچال علاوه بر کارایی، زیبایی،کیفیت و گارانتی را نیز دریافت می کنید این یخچال در کنار هم نوعان خود مانند یخچال مکعبی، یخچال صنعتی، فریزر صندوقی ، یخچال صندوقی تمام احتیاجات شما را به تجهیزات برودتی بر طرف کرده و می توانید از آن در نگهداری مواد اولیه گوشتی و سبزیجات ، دوغ ، دلستر، انواع سالاد و... استفاده نمایید.

سانتریفیوژ صنعتی و انواع هود

در بین انواع تجهیزات و لوازم کبابی هودهای آشپزخانه خود نمایی می کنند، که به دو دسته هودهای دیواری و هودهای مرکزی تقسیم می شوند، در این میان سانتریفیوژها یا همان هودهای صنعتی جزء تجهیزات هواکشی رستورانی محسوب شده که می توان با ابعاد واندازه های مورد نیاز رستوران به سفارش یک هود صنعتی استیل با کیفیت اقدام نمود، همان طور که می دانیم آشپزخانه ها مملو است، از بخارات غذاها و گازهای سمی است که استشمام آن برای کارگران بسیار مضر است و وجود هودها در این محیط برای حفظ سلامتی از یک سو و ایجاد بوی نامطبوع و غیر قابل تحمل برای مشتریان از سوی دیگر الزامی است.

کابینت آبچکان

این کابینت ها به منظور خارج نمودن کامل آب از سطح ظروف و پرهیز از ایجاد لک های ناخوشایند در سطح آنها به یکی از ضروری ترین تجهیزات آشپزخانه های خانگی و صنعتی تبدیل شده است، حال آنکه در رستوران ها به علت حجم بالای ظروف، آبچکان صنعتی سیار حضورش بسیار مفید است و به علت اینکه باید ظروف سنگین و با حجم بالا را تحمل نماید از آلیاژهای مختلف در ساخت آن استفاده می شود.

سینک صنعتی استیل

اگر بخواهیم یکی از تجهیزات شست و شو درون آشپزخانه های صنعتی را نام ببریم سینک صنعتی استیل نتیجه مکانیزه شدن آشپزخانه ها و ورود صنعت به درون کسب وکارهای مختلف است ، عمق زیاد ، مقاومت بالا، ضخامت خوب از مزایای آن است و بسته به نیاز آشپزخانه ها دارای انواع مختلف تک لگن ، دو لگن و سه لگن می باشد.

چرخ گوشت صنعتی

بهترین وسیله برای تمامی کسب وکارهایی است که برای آماده سازی غذا احتیاج به حجم بالایی از گوشت چرخ کرده دارند و اگر شما قصد راه اندازی کبابی را دارید مطمئناً اولین عنصر تهیه کباب های شما گوشت چرخ کرده می باشد ، چرخ گوشت 32 تسمه ای ، چرخ گوشت نیمه صنعتی ، چرخ گوشت 42 گیربکسی و چرخ گوشت 32 گیربکسی، همگی جزء مهمترین تجهیزات و لوازم کبابی محسوب می شوند.

کباب پز گازی

به هر حال دستگاهی که شما قصد پخت کباب های خود را با آن دارید می تواند نسبت به فناوری های به کار رفته در آن متفاوت باشد، منقل کباب ، کباب پز ذغالی، کباب پز گازی و یا حتی کباب پز تابشی نمونه هایی قابل توجه هستند که بسته به کیفیت پخت ، حجم ارائه دهنده در هر زمان و قیمت تمام شده محصول ممکن است از طرف مدیران رستوران ها ویا چلو کبابی ها مورد استقبال قرار گیرند.

سیخ کباب

اگرچه ممکن است در نگاه اول خیلی مهم و قابل توجه نباشند اما باید دقت نمایید که کباب ها در کنار همین سیخ ها هستند که هویت اصلی خود را به دست می آورند و شما برای کباب نمودن غذاهایی چون کوبیده ، جوجه ، مرغ، جیگر، چنجه،شیشلیک ، قارچ ، گوجه ، فلفل و... به آنها نیاز داشته که از دو جنس استیل و گالوانیزه ساخته می شوند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آموزش راه اندازی یک کبابی

شنبه 11 آبان 1398
14:51
ابتکاراستیل

اگر قصد راه اندازی یک کبابی را دارید تا از این شغل مناسب درآمد فوق العاده ای کسب نمایید مسلماً تجهیزات و لوازم کبابی اولین موضوع مهمی است که ذهن شما را به خود مشغول نموده است ، شغل کبابی با علاقه وافر مردم ایران به این نوع غذا یکی از پر درآمدترین مشاغل محسوب می شود پس از این باب نگرانی به خود راه ندهید زیرا هزینه ای که به خاطر تهیه تجهیزات پرداخت می نمایید به سرعت و در طی چند سال آینده به شما باز گردانده می شود پس با فراق بال دست به خرید زده و هیچ یک از آنها را از چشم نیاندازید تا در همین ابتدای کار با قدرت و کاملاً مجهز به جلو بروید.

آنچه شما در این راه به آن احتیاج خواهید یافت به شرح زیر است:

فر دیزی سنگی

گامی موثر در تهیه دیزی هایی با طعم های عالی و در حجم بسیار زیاد است که با فاصله گرفتن از روش های قدیمی پختی سنتی اما با روشی صنعتی را در اختیار آشپزخانه ها قرار می دهد.

فر دم کن برنج

تهیه این فر آشنایی با فناوری روز است و می تواند به شما کمک کند تا به یکباره سطح کیفی پخت برنج های رستوران خود را بالا برده و مانند حرفه ای ها بدرخشید، تهیۀ این فر تحولی به سوی مدرن اندیشیدن است.

دیگ سه جداره چلوپز صنعتی

دیگ سه جداره چلوپز صنعتی در کنار دیگ صنعتی آشپزخانه با امکانات خارق العادۀ خود به یک دیگ تمام اتوماتیک پخت برنج در میان هم نوعان خود معروف گشته و از مزایای آن استفاده بسیار راحت و تهیه برنج هایی کاملاً خوش فرم و بدور از هرگونه احتمال سوختگی ، شل شدن و از دست دادن کیفیت است.

دیگ دو جداره پخت برنج

از دیگر تجهیزات و لوازم کبابی دیگ دو جداره پخت برنج است که رؤیای آشپزان نیمه حرفه ای را برای رسیدن به برنج هایی با کیفیت سرآشپزان مطرح امکان پذیر کرده و همچنین آشپزخانه ها را قادر می سازد تا با کمک این دیگ به پخت انواع خورشت نیز بپردازند ، نمونه ای دیگر از آن دیگ برنج پز صنعتی است که جزء خزاین گران بهای آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود و برنج ها و خورشت های خوشمزه در آشپزخانه ها محصول دسترنج آن است .

پاتیل خیساندن برنج

یکی از پرمصرف ترین تجهیزات و لوازم کبابی است که امکان خیساندن حجم بالایی از برنج را برای آشپزان محیا کرده و چرخ های تعبیه شده در آن امکان حمل راحت را به قسمت های مختلف آشپزخانه فراهم می کند و اهرم آن مخصوص انتقال برنج از این دستگاه به دیگ پخت برنج است.

دستگاه گریل صنعتی

رستوران های کوچک ، فست فود فروشی ها و... می توانند با تهیه دستگاه گریل صنعتی به طبخ انواع غذاهای گریل شده مانند مرغ ، استیک، فیله ، همبرگر، سوسیس و... بپردازند و با کاهش روغنی که این دستگاه هنگام طبخ در اختیار قرار می دهد غذاهایی سالم تر را پدید بیاورند.

اجاق پلوپز

اگر به دنبال یک دستگاه با دو کارایی در میان انواع تجهیزات و لوازم کبابی می گردید اجاق گاز صنعتی با ویژگی های منحصر به فرد خود مانند قابلیت تحمل وزن های بالا، شیرهای صنعتی، شمعک مجزا برای هر شعله و... می تواند در پخت انواع برنج و خورشت بر روی شعله ها و گرم نگه داشتن با کیفیت و سالم غذا داخل فر کمک فوق العاده ای در آشپزخانه باشد.

تنور نانوایی

اگر مایلید به منوی خود انواع غذاهای نونی را نیز بی افزایید و یک فهرست پر و پیمان را در مقابل دیدگان مشتریانتان قرار دهید، تنور نانوایی با انواع مختلف خود مانند تنور نان سیار، تنور نانوایی صنعتی و... می تواند نان هایی با کیفیت برای غذاهایی چون کباب، جیگر، دیزی و... را در محیط رستوران شما فراهم نماید.



[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

تجهیزات فست فود

شنبه 20 مهر 1398
18:58
ابتکاراستیل

اگر تصمیم به راه اندازی فست فود را دارید قبل از اقدام به هر چیز باید تصمیم به خرید تجهیزات آن را داشته باشید در رابطه با خرید تجهیزات فست فود باید تحقیقات فراوانی را در رابطه با قیمت و کیفیت آن داشته باشید برای آگاهی در رابطه با وسایل تجهیزات فست فود تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تجهیزات فست فود

اجاق گاز صنعتی فست فود

هر فردی که در فکر راه اندازی فست فود باشد نیاز به یک سری تجهیزات آشپزخانه دارد که اجاق گاز صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات می باشد اجاق گاز صنعتی با مدل ها و کاربردهای مختلفی ساخته شده است که نسبت به ساخت و طرح آنها قیمت ها تغییر میکند.

اجاق گریل ذغالی

اجاق گریل ذغالی برای فست فودها یکی از ضروری ترین تجهیزات می باشد این دستگاه جهت پخت و ذغالی کردن انواع همبرگر ، مرغ و ماهی فست فود ها مورد استفاده قرار میگیرد.که به صورت رومیزی و ایستاده ساخته شده است که شما بسته به نیازتان باید آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

تاپینگ پیتزا

تاپینگ پیتزا و ساندویج جهت تهیه پیتزا طراحی و تولید می گردد که دارای میزکار می باشد یکی از پرکاربردترین تجهیزات فست فودها، تاپینگ پیتزا و ساندویچ است. سرعت تفکیک ، دسته بندی و آماده سازی مواد اولیه با داشتن این محصول بالاتر می رود نو بودن و دست دوم بودن این دستگاه روی کیفیت آن تاثیری ندارد شما میتوانید برای خریداری آن از دست دوم این دستگاه نیز استفاده نمایید .

دستگاه کباب ترکی

دستگاه کباب ترکی همانطور که از اسمش مشخص است به منظور تهیه و پخت کباب ترکی مخلوط استفاده می شود دستگاه کباب ترکی متشکل از بدنه استیل، سیخ، موتور، لگن و شعله است، در این دستگاه گوشت یا مرغ بر روی سیخ گردان قرار گرفته و در اثر حرارتی که از شعله دریافت می کند پخته می شود، هنگام خرید دستگاه کباب ترکی لازم است بیش از هرچیزی به نوع شعله دستگاه توجه نمایید.

سرخ کن صنعتی

دستگاه سرخ کن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در فست فود نیاز می شود کیفیت دستگاه سرخ کن میتواند در کیفیت غذای طبخ شده و هم در کاهش هزینه های جاری رستوران یا فست فود و یا کنتاکی نقش داشته باشد .

فر پیتزا

به منظور پخت بهتر ، سریعتر و آسانتر پیتزا ، هات داگ تنوری و سیب زمینی تنوری دستگاه پیتزا ریلی مورد استفاده قرار می گیرد. فر پیتزا ریلی گارد استیل به پخت یکنواخت پیتزا و آبدار کردن آن کمک زیادی می کند؛ زیرا گرما را به طور یکنواخت به تمام سطوح پیتزا می‌تاباند با استفاده از این دستگاه میتوان تعداد پخت پیتزا افزایش داد.

فر اغذیه

محصول فر اغذیه که مناسب اغذیه فروشیها میباشد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.این دستگاه از بخش های مجزایی تشکیل شده است که شما میتوانید بسته به نیاز خود آن را خریداری نمایید.

ظرف پیتزا

ظروف پیتزا با جنس های آلومینیوم و یا آهن با پوشش تفلون و یا بدون پوشش تفلون در انواع سایزهای مختلف برای پخت پیتزا در فست فودها و… مناسب است یکی از مهم ترین ویژگی های ظرف پیتزا این است که از آلومینیوم با پوشش نچسب ساخته شده است.


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

تاثیر فست فود بر سیستم گوارش

چهارشنبه 6 شهريور 1398
20:08
ابتکاراستیل

امروزه خوردن فست‌ فودها و خرید غذاهای بیرون‌ بر به بخشی از عادت غذایی ما تبدیل شده است. بسیاری از ما بخش زیادی از پول‌مان را صرف خرید فست فودها می‌کنیم. کمتر کسی هست که خوردن زیاد فست فود را تأیید کند. با اینکه مصرف دیر به‌ دیر فست فود ضرر چندانی ندارد، اما مصرف مداوم فست فود تاثیر بسیار مضری را بر روی سیستم گوارش ما دارد وقتی دستگاه گوارش‌ این غذاها را به ‌اصطلاح جذب کند، گلوکز یا قند حاصل وارد جریان خون‌ می‌شود و درنتیجه قند خون‌ افزایش می‌یابد.


اثیر فست فود بر سیستم گوارش


پخت خوب غذا

برای موفقیت در مدیریت یک فست فود شما باید خیلی از نکات را رعایت کنید تا شاهد نتیجه مثبتی باشید که یکی از مهم ترین عامل های که باعث درخشش فست فود شما میشود پخت خوب غذاهای رستوران یا فست فود شما می باشد شما باید تمام تجهیزات موجود برای تهیه غذاهای منو خود را دارا باشید از جمله با مشتریانی روبرو میشود که نظر به سفارش مرغ بریانی را دارند برای آماده سازی سفارش مشتری و جلب رضایت آن شما باید دستگاه مرغ بریانی را در فست فود خود داشته باشید یا سیب زمینی گریل شده که به دستگاه سیب زمینی خلال کن نیاز دارد تا شما بتوانید سفارش مشتری را در سریع ترین زمان آماده کنید، این تجهیزات تنها برای یک فست فود نیاز نیست بلکه رستوران ها و تهیه غذاها و.. باید از این تجهیزات مختلف نیز استفاده کند.

پرهیز از خام خوری

افرادی که مصرف زیادی در فست فود دارند باید سعی کنند از خوردن غذاهای خام پرهیز نمایند در فست فود با منویی روبرو میشوید که بیشتر دارای غذاهای نسبتا خام هستند شما باید به این نکته توجه کنید که اگر دچار ناراحتی گوارشی هستید و باید غذاهای نسبتا سالمیرا مصرف کنید ، از غذاهای رستورانی و کاملا پخته شده استفاده نمایید برخی از این رستوران ها با تجهیزات جذاب تری از جمله دستگاه تنور رستورانی آماده پذیرایی مشتریان خود هستند .


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

تجهیزات فست فود

چهارشنبه 6 شهريور 1398
1:34
ابتکاراستیل

یکی از پرسود ترین مشاغل امروزی فست فود می باشد. با توجه به تغییر گرایش عموم جامعه به سمت غذاهای آماده فروش فست فودها رو به افزایش است.برای راه اندازی فست فود جدید لزوما نیازی به تجهیزات فست فود نو ندارید. شما می توانید تجهیزات فست فود کارکرده با کیفیت مورد استفاده را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. قیمت تجهیزات دست اول، برای کسانی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند، و با هزینه های مختلف روبرو هستند کمی سنگین است. با خرید تجهیزات کارکرده فست فود، می توانید از همان امکانات اما با قیمت مناسب بهره مند شوید.


فست فود سالم

در زندگی امروز فست فودها به رژیم غذایی ما اضافه شده اند و حذف آنها امکان پذیر نمی باشد. با توجه به ضررهای مصرف فست فود بهتر است در زمان مصرف بی ضررترین نوع آن را برای خوردن انتخاب کنیم.بهترین نوع فست فودیکی از مهم ترین بخش هایی که باید انسان به آن توجه کند خوردن غذای سالم است، انتخاب یک رستوران و یا فست فود سالم جهت سفارش غذا در سلامتی انسان تاثیر بسیاری دارد.

تجهیزات فست فود

دکوراسیون فست فود

امروزه با افزایش مشغله های زندگی و کاهش زمانی که افراد می توانند به غذا خوردن اختصاص دهند، شاهد رشد زیاد فست فود ها در سطح شهرها هستیم. فست فود در همه جای شهر وجود دارد با منو و قیمت های مختلف ولی میشود به جرات گفت : دکوراسیون داخلی و کیفیت فست فود می تواند باعث جلب مشتری شود ،شما برای راه اندازی یک فست فود جدید باید در قسمت اول به فکر یک دکوراسیون جذاب و مدرن باشید شما باید نسبت به اندازه فضای در نظر گرفته شده طراحی را انجام دهید که این کار باید توسط طراحان متخصص این حوزه انجام شود.

منبع : تجهیزات آَشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم؟

سه شنبه 5 شهريور 1398
0:16
ابتکاراستیل

چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم؟ این امر همیشه دغدغه یک فرد کارآفرین خواهد بود، اما اینکه شما در کاری که انتخاب کرده اید بهترین باشید و بتوانید از رقیب های خود بالاتر و بهترین باشید این مهم ترین اساس راه اندازی یک کار موفق خواهد بود ، بطور حتم مهمترین بخش در این امر جلب رضایت مشتری خواهد بود شما باید بهترین روند را در مدیریت در پیش بگیرید تا بتوانید یک رستوران نمونه داشته باشید اگر به فکر احداث یک رستوران و یا ساندویچی نمونه هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین آشپزخانه

بطور حتم مهمترین بخش یک ساندویچی را می توان آشپزخانه و آشپز آن دانست، آشپزخانه مرکز فرماندهی یک ساندویچی است. غذاها قبل از تحویل به مشتری در آشپزخانه رستوران پروسه پختن، آماده شدن و رفتن در بشقاب را طی می‌کنند اندازه آشپزخانه یک ساندویچی مهم نیست و هیچ تاثیری در کیفیت غذا ندارد اما طراحی آشپزخانه شما با توجه به تجهیزاتی که مورد نیاز است از جمله : تاپینگ پیتزا خواهد بود ، که جهت نگهداری مواد اولیه ساندویچ و پیتزا بسیار کارآمد است، در ساندویچی یکی از مهم ترین بخش ها سریع تر آماده شدن ساندویچ و یا پیتزا شما می باشد که تاپینگ ساندویچی این امکان را به شما می دهد که ساندویچ و پیتزا شما با کیفیت و سریع آماده شود ،یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهایی که این روزها در فست فودها و حتی رستوران ها سرو می شود کباب ترکی است که شما برای تهیه آن باید تجهیزات آن از جمله دستگاه کباب ترکی را تهیه نمایید . در نتیجه باید آشپزخانه را طوری طراحی کنید که به هر کدام از این دستگاه ها فضایی اختصاص داده شود تا پرسنل ها کار خود را به راحتی پیش ببرند.

چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم

سود دهی ساندویچی

درآمد ساندویچی تقریبا مهم ترین موضوع در رستوران داری است. ملموس ترین و اولین شاخصی که میزان موفقیت یک مدیر را مشخص می کند میزان درآمد یا سود ساندویچی است ، فرد کار آفرین قبل از راه اندازی یک ساندویچی در مرحله اول به سود آن فکر می کند بعد تصمیم به راه اندازی آن میگیرد ،.به موازی این اقدام بهتر است با اتحادیه مربوطه برای حداقل و شرایط ملک و سپس بنگاههای املاک تجاری برای برآورد هزینه خرید/اجاره ملک هماهنگ نمایید و سپس تصمیم به انجام راه اندازی یک ساندویچی ایده آل بگیرید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

راه اندازی تهیه غذا

يکشنبه 3 شهريور 1398
23:01
ابتکاراستیل

راه اندازی تهیه غذا از آن مشاغلی است که تقریبا همه افرادی که دستی در پخت‌ و پز دارند می‌توانند به راه‌اندازی چنین کسب‌ وکاری فکر کنند. برای راه اندازی چنین کاری نیاز به هیچ هنر و مدرکی نیست تنها شما با کمی هنر نمایی در آشپزی می توانید این فعالیت را انجام دهید راه اندازی تهیه غذا محدودیت سنی و جنسی ندارد و مخنص خانم ها نمی باشد شما با کمی سرمایه می توانید راه اندازی نمایید که این کار نیاز به وسایل اولیه مانند : دیگ خورشت ، دیگ برنج ، آبچکان ایستاده ، کابینت صنعتی ، اجاق گاز صنعتی و پوست کن صنعتی و … نیز دارد. که شما را در ادامه مطالب با برخی از آنها آشنا خواهیم کرد.

آبچکان ایستاده

وجود یک آب‌چکان مناسب کنار سینک ظرف‌شویی آشپزخانه‌ی شما همواره مورد نیاز است؛آبچکان صنعتی در رستوران ها و فست فود ها جهت نگهداری از ظروف شسته شده استفاده می شود که با توجه به ابعاد مورد نظر شما ساخته می شود که جای لیوان ، بشقاب ،سینی و .. ظروف را به شما می دهد.

کابینت صنعتی

کابینت صنعتی یکی از تجهیزات پر کاربرد در آشپزخانه های صنعتی ، رستوران ها و فست فود ها می باشد که به طور معمول در همه آشپزخانه های صنعتی پیدا می شود. کابینت صنعتی همانطور که اشاره شد از دو بخش زمینی و دیواری درست شده است ، در واقع از لحاظ کاربرد هردو مدل و یکسان می باشد ولی از لحاظ ابعاد و محل قرار گیری متفاوت هستند. مورد استفاده قرار می گیرد.

پوست کن صنعتی

پوست کن صنعتی جزء یکی از وسایل های اولیه برای راه اندازی تهیه غذا می باشد که شما با کمی هزینه باید آن را تهیه نمایید شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها دست دوم این دستگاه را خریداری نمایید این دستگاه برای پوست کندن در مدت زمان کم و با دقت بالا مورد استفاده قرار می گیرد که در پوست کندن مواد غذایی شما به خصوص سیب زمینی می تواند نقش بسیار پر رنگی را در رستوران های شما داشته باشد.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

شاهکار یک فست فود

يکشنبه 3 شهريور 1398
22:59
ابتکاراستیل

راه اندازی و ایجاد یک شغل که بتوان در کنار آن درآمدی مناسب داشته باشیم همیشه دغدغه یک فرد کارآفرین خواهد بود، اما اینکه شما در کار خود شاهکار کنید و بهترین روند را در پیش بگیرید این یک پیشرفت اساسی نسبت به دیگر رقبای کاریتان خواهد بود، اگر به فکر احداث یک فست فود منحصر به فرد هستید و یا اینکه یک شاهکار زیبا از خود بجای بگذارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین تجهیزات فست فود

بطور حتم مهمترین بخش یک فست فود را می توان آشپزخانه و تجهیزات آن دانست، محل طبخ غذا با سرعت بالا و البته کیفیتی بسیار عالی همواره از نکات برجسته در ساخت شاهکار شما خواهد بود ، اما تهیه غذایی مناسب و سالم منوط به داشتن تجهیزاتی با کیفیت از جمله : فر اغذیه خواهد بود، که برای پخت انواع ساندویچ ها بسیار کارآمد است، یکی از غذاهای اصلی یک فست فود پیتزا می باشد که نوع پخت آن را فر پیتزا معین خواهد کرد، می توانید برای تکمیل شاهکار خود از فر پیتزا نوژن استفاده کنید.

بهترین تجهیزات فست فود

اصل مشتری مداری

نکته مهم برای هر شغلی که مشتریان مردمی را در پی دارد، اصول مشتری مداری است، برای تکمیل فرآیند راه اندازی فست فود می توان گفت باید طبخ غذا متناسب با علایق و سلیقه مشتری باشد، نوع طبخ غذا می تواند با سلیقه مشتری بصورت سرخ یا گریل شده باشد که برای تناسب سلیقه هر مشتری باید تجهیزاتی را در آشپزخانه خود تهیه کنید. بطورمثال استفاده از یک اجاق گاز گریل می تواند نیاز شما را برای ارائه یک غذای سالم و گریل برطرف نماید، نیاز هر مشتری به انواع غذاهای فست فودی متفاوت خواهد بود و با توجه به ظاهر متفاوت هر غذا و تنوعی که در منوی فست فود ها می باشد، همیشه به این نکته توجه کنید باید تمامی غذاهای منوی خود را آماده برای طبخ سریع در اختیار داشته باشید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فست فود

جمعه 1 شهريور 1398
1:59
ابتکاراستیل

فست فود عنوانی است برای غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده می‌شوند. غذایی است که از رستوران های فست فود تهیه می شود ساندویچ ، همبرگر ، چیز برگر و دیگر انواع برگرها ، ماهی و میگوی سوخاری ، هات‌داگ ، فیلهٔ استیک گوشت یا مرغ ، سیب‌زمینی سرخ کرده ، مرغ سوخاری ، ناگت مرغ، انواع پیتزا و انواع سالاد در فهرست غذای رستوران‌های فست فود می باشد.در ادامه این مقاله به معرفی چند مورد از تجهیزات فست فود می پردازیم.

کانتر گرم

دستگاه کانتر گرم بهترین وسیله در فست فود ها و رستورانها می باشد. از این دستگاه برای گرم و تازه نگه داشتن غذا در فست فود ها استفاده می شود، این وسیله دارای دو مدل برقی و گازی می باشد ، خط کانتر گرم فست فود مناسب جهت سلف سرویس رستورانهای شما می باشد. که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه می گردند. نوع کانتر کاملا بر اساس نیاز های خاص کیترینگ ها که معمولا نیاز به تامین غذای داغ برای مشتریان خود دارند آماده شده است.

تجهیزات فست فود

کانتر سرد

کانتر سرد سلف سرویس یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و فست فود می باشد که جهت خنک نگهداشتن غذا در ابعاد مختلف ساخته شده ، جهت خنک نگه داشتن انواع سالاد ها، نوشابه ها، ژله ها، سبزیجات و... درهنگام سرو در کنار غذای اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. کانتر های سرد در ابعاد مختلف برای تجهیز انواع آشپزخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

فر ساندویچی

داشتن یک فر اغذیه ساندویچی تاثیر زیادی در پویایی یک فست فود داراین دستگاه میتواند در گریل کردن و سرخ کردن مواد غذایی به شما کمک نماید. فست فود یکپارچه را برای انتخاب غذای مورد علاقه و سفارش آن بازتر می کند،می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت متناسب و یا حتی کمتر از خدمات دریافتیتان داشته باشید.

منبع : تجهیزات آَشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابتکاراستیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]