چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم؟

سه شنبه 5 شهريور 1398
0:16
ابتکاراستیل

چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم؟ این امر همیشه دغدغه یک فرد کارآفرین خواهد بود، اما اینکه شما در کاری که انتخاب کرده اید بهترین باشید و بتوانید از رقیب های خود بالاتر و بهترین باشید این مهم ترین اساس راه اندازی یک کار موفق خواهد بود ، بطور حتم مهمترین بخش در این امر جلب رضایت مشتری خواهد بود شما باید بهترین روند را در مدیریت در پیش بگیرید تا بتوانید یک رستوران نمونه داشته باشید اگر به فکر احداث یک رستوران و یا ساندویچی نمونه هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین آشپزخانه

بطور حتم مهمترین بخش یک ساندویچی را می توان آشپزخانه و آشپز آن دانست، آشپزخانه مرکز فرماندهی یک ساندویچی است. غذاها قبل از تحویل به مشتری در آشپزخانه رستوران پروسه پختن، آماده شدن و رفتن در بشقاب را طی می‌کنند اندازه آشپزخانه یک ساندویچی مهم نیست و هیچ تاثیری در کیفیت غذا ندارد اما طراحی آشپزخانه شما با توجه به تجهیزاتی که مورد نیاز است از جمله : تاپینگ پیتزا خواهد بود ، که جهت نگهداری مواد اولیه ساندویچ و پیتزا بسیار کارآمد است، در ساندویچی یکی از مهم ترین بخش ها سریع تر آماده شدن ساندویچ و یا پیتزا شما می باشد که تاپینگ ساندویچی این امکان را به شما می دهد که ساندویچ و پیتزا شما با کیفیت و سریع آماده شود ،یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهایی که این روزها در فست فودها و حتی رستوران ها سرو می شود کباب ترکی است که شما برای تهیه آن باید تجهیزات آن از جمله دستگاه کباب ترکی را تهیه نمایید . در نتیجه باید آشپزخانه را طوری طراحی کنید که به هر کدام از این دستگاه ها فضایی اختصاص داده شود تا پرسنل ها کار خود را به راحتی پیش ببرند.

چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم

سود دهی ساندویچی

درآمد ساندویچی تقریبا مهم ترین موضوع در رستوران داری است. ملموس ترین و اولین شاخصی که میزان موفقیت یک مدیر را مشخص می کند میزان درآمد یا سود ساندویچی است ، فرد کار آفرین قبل از راه اندازی یک ساندویچی در مرحله اول به سود آن فکر می کند بعد تصمیم به راه اندازی آن میگیرد ،.به موازی این اقدام بهتر است با اتحادیه مربوطه برای حداقل و شرایط ملک و سپس بنگاههای املاک تجاری برای برآورد هزینه خرید/اجاره ملک هماهنگ نمایید و سپس تصمیم به انجام راه اندازی یک ساندویچی ایده آل بگیرید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابتکاراستیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]