آموزش راه اندازی یک کبابی

شنبه 11 آبان 1398
14:51
ابتکاراستیل

اگر قصد راه اندازی یک کبابی را دارید تا از این شغل مناسب درآمد فوق العاده ای کسب نمایید مسلماً تجهیزات و لوازم کبابی اولین موضوع مهمی است که ذهن شما را به خود مشغول نموده است ، شغل کبابی با علاقه وافر مردم ایران به این نوع غذا یکی از پر درآمدترین مشاغل محسوب می شود پس از این باب نگرانی به خود راه ندهید زیرا هزینه ای که به خاطر تهیه تجهیزات پرداخت می نمایید به سرعت و در طی چند سال آینده به شما باز گردانده می شود پس با فراق بال دست به خرید زده و هیچ یک از آنها را از چشم نیاندازید تا در همین ابتدای کار با قدرت و کاملاً مجهز به جلو بروید.

آنچه شما در این راه به آن احتیاج خواهید یافت به شرح زیر است:

فر دیزی سنگی

گامی موثر در تهیه دیزی هایی با طعم های عالی و در حجم بسیار زیاد است که با فاصله گرفتن از روش های قدیمی پختی سنتی اما با روشی صنعتی را در اختیار آشپزخانه ها قرار می دهد.

فر دم کن برنج

تهیه این فر آشنایی با فناوری روز است و می تواند به شما کمک کند تا به یکباره سطح کیفی پخت برنج های رستوران خود را بالا برده و مانند حرفه ای ها بدرخشید، تهیۀ این فر تحولی به سوی مدرن اندیشیدن است.

دیگ سه جداره چلوپز صنعتی

دیگ سه جداره چلوپز صنعتی در کنار دیگ صنعتی آشپزخانه با امکانات خارق العادۀ خود به یک دیگ تمام اتوماتیک پخت برنج در میان هم نوعان خود معروف گشته و از مزایای آن استفاده بسیار راحت و تهیه برنج هایی کاملاً خوش فرم و بدور از هرگونه احتمال سوختگی ، شل شدن و از دست دادن کیفیت است.

دیگ دو جداره پخت برنج

از دیگر تجهیزات و لوازم کبابی دیگ دو جداره پخت برنج است که رؤیای آشپزان نیمه حرفه ای را برای رسیدن به برنج هایی با کیفیت سرآشپزان مطرح امکان پذیر کرده و همچنین آشپزخانه ها را قادر می سازد تا با کمک این دیگ به پخت انواع خورشت نیز بپردازند ، نمونه ای دیگر از آن دیگ برنج پز صنعتی است که جزء خزاین گران بهای آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود و برنج ها و خورشت های خوشمزه در آشپزخانه ها محصول دسترنج آن است .

پاتیل خیساندن برنج

یکی از پرمصرف ترین تجهیزات و لوازم کبابی است که امکان خیساندن حجم بالایی از برنج را برای آشپزان محیا کرده و چرخ های تعبیه شده در آن امکان حمل راحت را به قسمت های مختلف آشپزخانه فراهم می کند و اهرم آن مخصوص انتقال برنج از این دستگاه به دیگ پخت برنج است.

دستگاه گریل صنعتی

رستوران های کوچک ، فست فود فروشی ها و... می توانند با تهیه دستگاه گریل صنعتی به طبخ انواع غذاهای گریل شده مانند مرغ ، استیک، فیله ، همبرگر، سوسیس و... بپردازند و با کاهش روغنی که این دستگاه هنگام طبخ در اختیار قرار می دهد غذاهایی سالم تر را پدید بیاورند.

اجاق پلوپز

اگر به دنبال یک دستگاه با دو کارایی در میان انواع تجهیزات و لوازم کبابی می گردید اجاق گاز صنعتی با ویژگی های منحصر به فرد خود مانند قابلیت تحمل وزن های بالا، شیرهای صنعتی، شمعک مجزا برای هر شعله و... می تواند در پخت انواع برنج و خورشت بر روی شعله ها و گرم نگه داشتن با کیفیت و سالم غذا داخل فر کمک فوق العاده ای در آشپزخانه باشد.

تنور نانوایی

اگر مایلید به منوی خود انواع غذاهای نونی را نیز بی افزایید و یک فهرست پر و پیمان را در مقابل دیدگان مشتریانتان قرار دهید، تنور نانوایی با انواع مختلف خود مانند تنور نان سیار، تنور نانوایی صنعتی و... می تواند نان هایی با کیفیت برای غذاهایی چون کباب، جیگر، دیزی و... را در محیط رستوران شما فراهم نماید.



[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابتکاراستیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]