تجهیزات فست فود

شنبه 20 مهر 1398
18:58
ابتکاراستیل

اگر تصمیم به راه اندازی فست فود را دارید قبل از اقدام به هر چیز باید تصمیم به خرید تجهیزات آن را داشته باشید در رابطه با خرید تجهیزات فست فود باید تحقیقات فراوانی را در رابطه با قیمت و کیفیت آن داشته باشید برای آگاهی در رابطه با وسایل تجهیزات فست فود تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تجهیزات فست فود

اجاق گاز صنعتی فست فود

هر فردی که در فکر راه اندازی فست فود باشد نیاز به یک سری تجهیزات آشپزخانه دارد که اجاق گاز صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات می باشد اجاق گاز صنعتی با مدل ها و کاربردهای مختلفی ساخته شده است که نسبت به ساخت و طرح آنها قیمت ها تغییر میکند.

اجاق گریل ذغالی

اجاق گریل ذغالی برای فست فودها یکی از ضروری ترین تجهیزات می باشد این دستگاه جهت پخت و ذغالی کردن انواع همبرگر ، مرغ و ماهی فست فود ها مورد استفاده قرار میگیرد.که به صورت رومیزی و ایستاده ساخته شده است که شما بسته به نیازتان باید آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

تاپینگ پیتزا

تاپینگ پیتزا و ساندویج جهت تهیه پیتزا طراحی و تولید می گردد که دارای میزکار می باشد یکی از پرکاربردترین تجهیزات فست فودها، تاپینگ پیتزا و ساندویچ است. سرعت تفکیک ، دسته بندی و آماده سازی مواد اولیه با داشتن این محصول بالاتر می رود نو بودن و دست دوم بودن این دستگاه روی کیفیت آن تاثیری ندارد شما میتوانید برای خریداری آن از دست دوم این دستگاه نیز استفاده نمایید .

دستگاه کباب ترکی

دستگاه کباب ترکی همانطور که از اسمش مشخص است به منظور تهیه و پخت کباب ترکی مخلوط استفاده می شود دستگاه کباب ترکی متشکل از بدنه استیل، سیخ، موتور، لگن و شعله است، در این دستگاه گوشت یا مرغ بر روی سیخ گردان قرار گرفته و در اثر حرارتی که از شعله دریافت می کند پخته می شود، هنگام خرید دستگاه کباب ترکی لازم است بیش از هرچیزی به نوع شعله دستگاه توجه نمایید.

سرخ کن صنعتی

دستگاه سرخ کن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در فست فود نیاز می شود کیفیت دستگاه سرخ کن میتواند در کیفیت غذای طبخ شده و هم در کاهش هزینه های جاری رستوران یا فست فود و یا کنتاکی نقش داشته باشد .

فر پیتزا

به منظور پخت بهتر ، سریعتر و آسانتر پیتزا ، هات داگ تنوری و سیب زمینی تنوری دستگاه پیتزا ریلی مورد استفاده قرار می گیرد. فر پیتزا ریلی گارد استیل به پخت یکنواخت پیتزا و آبدار کردن آن کمک زیادی می کند؛ زیرا گرما را به طور یکنواخت به تمام سطوح پیتزا می‌تاباند با استفاده از این دستگاه میتوان تعداد پخت پیتزا افزایش داد.

فر اغذیه

محصول فر اغذیه که مناسب اغذیه فروشیها میباشد.این دستگاه زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشد.این دستگاه از بخش های مجزایی تشکیل شده است که شما میتوانید بسته به نیاز خود آن را خریداری نمایید.

ظرف پیتزا

ظروف پیتزا با جنس های آلومینیوم و یا آهن با پوشش تفلون و یا بدون پوشش تفلون در انواع سایزهای مختلف برای پخت پیتزا در فست فودها و… مناسب است یکی از مهم ترین ویژگی های ظرف پیتزا این است که از آلومینیوم با پوشش نچسب ساخته شده است.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابتکاراستیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]